N.I.G.S.
550 € + ФПА
BRC
660 € + ФПА
LIQUIDSI
1300 € + ФПА

Yγραεριοκινηση

Η EMKO-GAS συνεργάζεται με καταξιωμένες εταιρίες παραγωγής συστημάτων υγραερίου,πρωτοπόροι στην ανάπτυξη  επιμέρους στοιχείων και ολοκληρωμένων λύσεων

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΩΝ ΓΙΑ Ι.Χ.

Υπάρχουν δύο ειδών συστήματα υγραερίου
Τα απλά σύστηματα για μονό ψεκασμό ή καρμπυρατέρ,στα οποία το καύσιμο LPG ή CNG εισέρχεται ,μέσω της εισαγωγής ,στους κυλίνδρους.Χρησιμοποιούνται σε μοντέλα αυτοκινήτων εώς και το 1995


Το σύστημα πολλαπλού ψεκασμού – ελέγχεται ηλεκτρονικά ο ψεκασμός του καυσίμου.Τοποθετείται σε σύγχρονους κινητήρες με πολλαπλό ψεκασμό καυσίμου.

Το σύστημα πολλαπλού ψεκασμού μπορεί να δουλέψει με υγραέριο αέριας μορφής (CNG ή LPG ) ή με υγραέριο υγρής μορφής (LPG ).
Όταν το σύστημα δουλεύει με υγραέριο αέριας μορφής,το καύσιμο περνάει υπό πίεση από τη δεξαμενή στον πνεύμονα ,όπου ελλατώνεται η πίεση.Λόγω της εναλλαγής του καυσίμου από υγρή μορφή σε αέρια,ο πνεύμονας κρυώνει και χρειάζεται αύξηση της θερμοκρασίας του από το υγρό ψύξης του κινητήρα.Το επόμενο βήμα είναι η είσοδος του φιλτραρισμένου καύσιμου στη μπεκιέρα. Η μπεκιέρα καθοδηγείται από αισθητήρες ,οι οποίοι βρίσκονται μέσα στον εγκέφαλο.

Τα συστήματα υγραερίου πολλαπλού ψεκασμού  έχουν σειρά προτερημάτων:
ακρίβεια στην παροχή υγραερίου
οικονομία
ασφάλεα
δεν φθείρεται ο καταλύτης
δεν μειώνεται η ισχύς του κινητήρα
το καύσιμο εισέρχεται στον κινητήρα σε αέρια μορφή,χωρίς ν’αφαιρεί την λίπανση από τα τοιχώματα των κυλίνδρων και δεν αραιώνει το λάδι στο κάρτερ,με αποτέλεσμα τη μείωση της φθοράς των κυλίνδρων
δεν δημιουργούνται υπολλείματα καύσης στα πιστόνια,τις βαλβίδες και τα μπουζί
δεν συσσωρεύονται λάθη στον εγκέφαλο
τηρεί τους όρους για EURO 3,EURO 4, EURO 5


Μειονεκτήματα:
Η τοποθέτηση της επιπλέον δεξαμενής μειώνει την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ κι αυξάνει την μάζα του αυτοκινήτου
Αυξάνεται ο χρόνος που χρειάζεστε για το γέμισμα στο βενζινάδικο

Τα συστήματα που χρησιμοποιούν υγρή μορφή καυσίμου-LPI,δεν είναι ακόμα γνωστά στο ευρή κοινό,με βασικό μειονέκτημα τους το υψηλό κόστος τους.Το LPI /Liquid Propane Injection/ είναι σύστημα το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί σε απλούς και σε τούρμπο κινητήρες,και γενικός σ’όλων των ειδών σύγχρονους κινητήρες ,χωρίς ν’αλλοιώνονται οι εργοστασιακές τους προδιαγραφές.
Το σύστημα είναι γνωστό ως BI FUEL ή διπλό καύσιμο,αλλά τα δύο καύσιμα είναι τελείως ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Το υγροποιημένο καύσιμο δεν εξατμίζεται μέσω του πνεύμονα,αλλά ψεκάζεται πάνω στις βαλβίδες εισαγωγής σε υγρή μορφή.Τα υπέρ από την εξάτμιση του υγρού αερίου μέσα στον ίδιο τον κύλινδρο είναι το πιο καλό γέμισμα και η αύξηση της ισχύος του κινητήρα με σταθερότητα στην κατανάλωση.Έτσι καταφέρνουμε να έχουμε τ’αντίστοιχα αποτελέσματα με το γέμισμα του τούρμπο,εφόσον η υγρή μορφή αερίου είναι γύρω στις 265 φορές μικρότερη σε όγκο από την αέρια μορφή. Εργοστασιακά τεστ δείχνουν ότι σ’ένα κινητήρα 1600 κυβικά με ισχύς 100 hp ,η αύξηση της ισχύος του κινητήρα με ενσωματωμενο LPI είναι περίπου στα 5 hp ή 5%.

Το LPI σύστημα χρησιμοποιεί την καθοδήγηση του πρωταρχικού συστήματος του κινητήρα,το οποίο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU /Engine Control Unit/ του αυτοκινήτου,όλες οι αρχικές ρυθμίσεις του κινητήρα διατηρούνται , κι εκτός αυτού το αυτοκίνητο είναι πια φιλικό προς το περιβάλον.

VIALLE LPDI

VIALLE LPDI / 2200.00 €

VIALLE

VIALE- ολλανδική εταιρία,παγκόσμιος ηγέτης στην παραγωγή συστημάτωμ υγραερίου ,πρωτοπόρος στην παραγωγή συστημάτων για κινητήρες FSI

Vialle LPi
Το αέριο υγρής μορφής είναι αποδεκτό σαν καθαρό καύσιμο εδώ κι αρκετά χρόνια.Σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να επιτευχτεί αρκετή οικονομία στα έξοδα για καύσιμα. Για να μπορεί το καύσιμο να χρησιμοποιηθεί στο έπακρον και χωρίς προβλήματα,το σύστημα υγραερίου πρέπει να είναι το κατάλληλο για να συγχρονιστεί με το υψηλής τεχνολογίας σύστημα του αυτοκινήτου σας.Έτσι μπορείτε να επιτύχετε οικονομία ,χωρίς να χάσετε από την αποδοτηκότητα του αυτοκινήτου σας. Αυτό μπορεί να γίνει με σύστημα ψεκασμού υγρής μορφής (LPi). Το LPi σύστημα δουλεύει με τον ίδιο τρόπο όπως και το σύστημα της βενζίνης, το υγρό καύσιμο κυκλοφορεί και φτάνει στα μπεκ.Το σύστημα διαθέτει ντεπόζιτο για το καύσιμο με ενσωματωμένη τρόμπα με μεμβράνη. Η τρόμπα αυξάνε την πίεση στο σύστημα εώς 5 bar και αντλεί το υγρό καύσιμο μέχρι τον ρυθμιστή της πίεσης.Αυτό το εξάρτημα ρυθμίζει κι ελέγχει την πίεση στο σύστημα και διαθέτει ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα,η οποία ανοίγει ,όταν ο οδηγός επιλέξει από τον διακόπτη το καύσιμο και ο κινητήρας συνεχίσει να λειτουργεί με το υγραέριο.Το καύσιμο πηγαίνει στα μπεκ,τα οποία βρίσκονται μέσα στην εισαγωγή.Το επιπλέον καύσιμο επιστρέφει μέσω του ρυθμιστή της πίεσης στο ντεπόζιτο.Τα μπεκ του υγραερίου ελέγχονται από ηλεκτρονικό ρυθμιστή υγραερίου (LPE). Το εξάρτημα αυτό χρησιμοποιεί τις πληροφορίες του εργοστασιακού εγκέφαλου του αυτοκινήτου (ECU) και τις προσαρμόζει για τα μπεκ του LPG.Έτσι όλες οι εργοστασιακές πληροφορίες για την λειτουργία και την διάγνωση του κινητήρα παραμένουν απείραχτες.Η υγρή μορφή έχει την φυσική ικανότητα υπό συγκεκριμένες συνθήκες να εξατμίζεται υπό την επήρεια της θερμότητας και της θερμοκρασίας.

 

Vialle LPdi
Σύστημα άμεσου ψεκασμού υγραερίου.
Με την ανάπτυξη του συστήματος LPdi, η Vialle επιβεβαίωσε γι’αλλη μια φορά την ηγετική της θέση στην παραγωγή συστημάτων με εναλλακτικό καύσιμο και στα συστήματα υγραερίου. Το LPdi είναι το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη του LPi συστήματος ,το οποίο ψεκάζει το αέριο σε υγρή μορφή κατευθείαν στην εισαγωγή, αντί πρώτα να εξατμίσει το υγραέριο,όπως γίνεται στα συνηθισμένα συστήματα.Όπως ακριβώς και στο LPi,το σύστημα LPdi δατηρεί το υγραέριο (LPG) σε υγρή μορφή κατά τη διάρκεια όλης της διαδικασίας.Παρολαυτά ,με το σύστημα άμεσου ψεκασμού οι βαλβίδες εισαγωγής είναι περικυκλωμένη,γεγονός που το κάνει πολύ κατάλληλο για τους καινούργιους κινητήρες με άμεσο ψεκασμό.Η υγρή μορφή εισάγεται στους κυλίνδρους μέσω των μπεκ της βενζίνης. Γι’αυτό το πρωτοποριακό σύστημα έχουν αναπτυχθεί κάποια καινούργια στοιχεία.


Προτερήματα: Το σύστημα LPdi έχει κάποια προτερήματα.Το σύστημα αυτό είναι βολικό προς χρήση,εφόσον δουλεύει με άμεσο ψεκασμό,τα φίλτρα δεν χρειάζονται αλλαγή.’Ενα ακόμα συν είναι ότι δεν χρειάζεται καμμία αλλαγή στο σύστημα ψύξης ,για να μπορεί η ιπποδύναμη του κινητήρα να μείνει ανέπαφη.Ο άμεσος ψεκασμός με το οικολογικά καθαρό υγραέριο μπορεί να μειώσει την εκπομπή καυσαερίων με 20%.Όπως για τα καινούργια αυτοκίνητα ,έτσι και για τα αυτά που ήδη κυκλοφορούν ισχύει η τήρηση προδιαγραφών για τα επίπεδα καυσαέριων του Euro 5.Ο άμεσος ψεκασμός δίνει τη δυνατότητα για ακριβής μέτρηση της ποσότητας του καυσίμου που πρέπει να ψεκαστεί.Αυτό εγγυάται την πλήρη απόδοση  του συστήματος με μικρή κατανάλωση καυσίμου.


Vialle LPdm
Μείγμα πετρελαίου και υγραερίου υγρής μορφής.
Αντιμετωπίζουμε αύξηση στην αναζήτηση συστημάτων μετατροπής,που να δίνουν την δυνατότητα σε πετρελαιοκίνητους κινητήρες να χρησιμοποιούν το υγραέριο σαν εναλλακτικό καύσιμο.Η Vialle έχει αναπτύξει πρωτοποριακό σύστημα ,το οποίο καταφέρνει να αντικαταστήσει το πετρέλαιο μέχρι και 80%, ανάλογα με την επιβάρυνση του κινητήρα και την ταχύτητα.Το επικοινωνιακό σύστημα των διαφόρων εξαρτημάτων για την λειτουργία του κινητήρα,μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη απόδοση στην αντικατάσταση του καυσίμου και την διατήρηση των αρχικών προδιαγραφών του κινητήρα.