N.I.G.S.
550 € + ФПА
BRC
660 € + ФПА
LIQUIDSI
1300 € + ФПА

Yγραεριοκινηση

Η EMKO-GAS συνεργάζεται με καταξιωμένες εταιρίες παραγωγής συστημάτων υγραερίου,πρωτοπόροι στην ανάπτυξη  επιμέρους στοιχείων και ολοκληρωμένων λύσεων

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΩΝ ΓΙΑ Ι.Χ.

Υπάρχουν δύο ειδών συστήματα υγραερίου
Τα απλά σύστηματα για μονό ψεκασμό ή καρμπυρατέρ,στα οποία το καύσιμο LPG ή CNG εισέρχεται ,μέσω της εισαγωγής ,στους κυλίνδρους.Χρησιμοποιούνται σε μοντέλα αυτοκινήτων εώς και το 1995


Το σύστημα πολλαπλού ψεκασμού – ελέγχεται ηλεκτρονικά ο ψεκασμός του καυσίμου.Τοποθετείται σε σύγχρονους κινητήρες με πολλαπλό ψεκασμό καυσίμου.

Το σύστημα πολλαπλού ψεκασμού μπορεί να δουλέψει με υγραέριο αέριας μορφής (CNG ή LPG ) ή με υγραέριο υγρής μορφής (LPG ).
Όταν το σύστημα δουλεύει με υγραέριο αέριας μορφής,το καύσιμο περνάει υπό πίεση από τη δεξαμενή στον πνεύμονα ,όπου ελλατώνεται η πίεση.Λόγω της εναλλαγής του καυσίμου από υγρή μορφή σε αέρια,ο πνεύμονας κρυώνει και χρειάζεται αύξηση της θερμοκρασίας του από το υγρό ψύξης του κινητήρα.Το επόμενο βήμα είναι η είσοδος του φιλτραρισμένου καύσιμου στη μπεκιέρα. Η μπεκιέρα καθοδηγείται από αισθητήρες ,οι οποίοι βρίσκονται μέσα στον εγκέφαλο.

Τα συστήματα υγραερίου πολλαπλού ψεκασμού  έχουν σειρά προτερημάτων:
ακρίβεια στην παροχή υγραερίου
οικονομία
ασφάλεα
δεν φθείρεται ο καταλύτης
δεν μειώνεται η ισχύς του κινητήρα
το καύσιμο εισέρχεται στον κινητήρα σε αέρια μορφή,χωρίς ν’αφαιρεί την λίπανση από τα τοιχώματα των κυλίνδρων και δεν αραιώνει το λάδι στο κάρτερ,με αποτέλεσμα τη μείωση της φθοράς των κυλίνδρων
δεν δημιουργούνται υπολλείματα καύσης στα πιστόνια,τις βαλβίδες και τα μπουζί
δεν συσσωρεύονται λάθη στον εγκέφαλο
τηρεί τους όρους για EURO 3,EURO 4, EURO 5


Μειονεκτήματα:
Η τοποθέτηση της επιπλέον δεξαμενής μειώνει την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ κι αυξάνει την μάζα του αυτοκινήτου
Αυξάνεται ο χρόνος που χρειάζεστε για το γέμισμα στο βενζινάδικο

Τα συστήματα που χρησιμοποιούν υγρή μορφή καυσίμου-LPI,δεν είναι ακόμα γνωστά στο ευρή κοινό,με βασικό μειονέκτημα τους το υψηλό κόστος τους.Το LPI /Liquid Propane Injection/ είναι σύστημα το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί σε απλούς και σε τούρμπο κινητήρες,και γενικός σ’όλων των ειδών σύγχρονους κινητήρες ,χωρίς ν’αλλοιώνονται οι εργοστασιακές τους προδιαγραφές.
Το σύστημα είναι γνωστό ως BI FUEL ή διπλό καύσιμο,αλλά τα δύο καύσιμα είναι τελείως ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Το υγροποιημένο καύσιμο δεν εξατμίζεται μέσω του πνεύμονα,αλλά ψεκάζεται πάνω στις βαλβίδες εισαγωγής σε υγρή μορφή.Τα υπέρ από την εξάτμιση του υγρού αερίου μέσα στον ίδιο τον κύλινδρο είναι το πιο καλό γέμισμα και η αύξηση της ισχύος του κινητήρα με σταθερότητα στην κατανάλωση.Έτσι καταφέρνουμε να έχουμε τ’αντίστοιχα αποτελέσματα με το γέμισμα του τούρμπο,εφόσον η υγρή μορφή αερίου είναι γύρω στις 265 φορές μικρότερη σε όγκο από την αέρια μορφή. Εργοστασιακά τεστ δείχνουν ότι σ’ένα κινητήρα 1600 κυβικά με ισχύς 100 hp ,η αύξηση της ισχύος του κινητήρα με ενσωματωμενο LPI είναι περίπου στα 5 hp ή 5%.

Το LPI σύστημα χρησιμοποιεί την καθοδήγηση του πρωταρχικού συστήματος του κινητήρα,το οποίο ελέγχεται από τον εγκέφαλο ECU /Engine Control Unit/ του αυτοκινήτου,όλες οι αρχικές ρυθμίσεις του κινητήρα διατηρούνται , κι εκτός αυτού το αυτοκίνητο είναι πια φιλικό προς το περιβάλον.

A.E.B.

A.E.B.

A.E.B.

ΑΕΒ – ιταλικά συστήματα υγραερίου,από τους παγκόσμιους ηγέτες στον τομέα,η δημιουργός του αβάνς επεξεργαστή – μια σημαντική δημιουργία για την ανάπτυξη των συστημάτων υγραερίου.

Οι βενζινοκίνητοι κινητήρες ελέγχονται από τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο(ECU),ο οποίος σύμφωνα με διάφορους παραμέτρους ,καθορίζει την διάρκεια ψεκασμού του καυσίμου.Τα βασικά είδη αυθεντικών συστημάτων για βενζινοκίνητους  κινητήρες είναι :

Μη άμεσα συστήματα ψεκασμού ( Port Fuel Injection – PFI)
Άμεσα συστήματα ψεκασμού(Gasoline Direct Injection – GDI,η μύξη δεν γίνεται εκ των προτέρων,αλλά κατευθείαν μέσα στους κυλίνδρους,περίπου όπως στους πετρελαιοκίνητους κινητήρες.Ετσι σε διάφορες στιγμές λειτουργίας του κινητήρα ,χρησιμοποιούνται οριακά φτωχά μείγματα,στα οποία η αναλογία αέρα-καυσίμου είναι 40:1.
Fuel Stratified Injection ( FSI) είναι σύστημα για βενζινοκίνητους  κινητήρες,στο οποίο το καύσιμο ψεκάζεται κατευθείαν στον κύλινδρο με μέγιστη πίεση 150 bar.Συνήθως ειδικά σχεδιασμένη γεωμετρία του θαλάμου καύσης φροντίζει για την μέγιστη δίνη του μείγματος αέρα-καυσίμου. Οι FSI κινητήρες ξεχωρίζουν με μεγαλό ποσοστό καλής λειτουργίας και ξεπερνάνε τη μεσαία αποδοτηκότητα . Η οικονομία στην κατανάλωση ,σε σύγκριση με κινητήρες της ίδιας ισχύος με απλό σύστημα ψεκασμού,μπορεί να φτάσει εώς 15%.

Εκτός από τα παραδοσιακά συστήματα ψεκασμού για ΜΡΙ βενζινοκίνητους κινητήρες ,η AEB Electronics έχει αναπτύξει καινούργιο σύστημα ψεκασμού για μικρού βάρους πετρελαιοκίνητα οχήματα (12V). Το καινούργιο σύστημα βασίζεται στην έννοια  του συστήματος διπλού  καυσίμου ,το οποίο σημαίνει ότι μπορούν να χρησιμοποιούν κινητήρες Diesel και  LPG / CNG ταυτόχρονα.
Σ’αυτά τα συστήματα δεν χρειάζεται μετατροπή του πετρελαιοκίνητου κινητήρα , ο οποίος υποστηρίζει τα δικά του λειτουργικά χαρακτηριστικά.
Μερικά από τα συστήματα ψεκασμού της ιταλικής εταιρίας  А.Е.В. S.p.A είναι : Aeb2001N  ,  DIRECT  INJECTION   ,  MP48 

LOVATO

LOVATO

600.00 €
LPG-TECH

LPG-TECH

600.00 €
OMB

OMB

VIALLE LPDI

VIALLE LPDI

2200.00 €
BRC

BRC

750.00 €