Το σύστημα πολλαπλού ψεκασμού – ελέγχεται ηλεκτρονικά ο ψεκασμός του καυσίμου. Τοποθετείται σε σύγχρονους κινητήρες με πολλαπλό ψεκασμό καυσίμου.
Το σύστημα πολλαπλού ψεκασμού μπορεί να δουλέψει με υγραέριο αέριας μορφής (CNG ή LPG ) ή με υγραέριο υγρής μορφής (LPG ).
Όταν το σύστημα δουλεύει με υγραέριο αέριας μορφής, το καύσιμο περνάει υπό πίεση από τη δεξαμενή στον πνεύμονα ,όπου ελλατώνεται η πίεση. Λόγω της εναλλαγής του καυσίμου από υγρή μορφή σε αέρια, ο πνεύμονας κρυώνει και χρειάζεται αύξηση της θερμοκρασίας του από το υγρό ψύξης του κινητήρα. Το επόμενο βήμα είναι η είσοδος του φιλτραρισμένου καύσιμου στη μπεκιέρα. Η μπεκιέρα καθοδηγείται από αισθητήρες ,οι οποίοι βρίσκονται μέσα στον εγκέφαλο.
Τα συστήματα υγραερίου πολλαπλού ψεκασμού έχουν σειρά προτερημάτων:
ακρίβεια στην παροχή υγραερίου οικονομία ασφάλεια δεν φθείρεται ο καταλύτης δεν μειώνεται η ισχύς του κινητήρα το καύσιμο εισέρχεται στον κινητήρα σε αέρια μορφή, χωρίς να αφαιρεί την λίπανση από τα τοιχώματα των κυλίνδρων και δεν αραιώνει το λάδι στο κάρτερ, με αποτέλεσμα τη μείωση της φθοράς των κυλίνδρων δεν δημιουργούνται υπολείμματα καύσης στα πιστόνια, τις βαλβίδες και τα μπουζί δεν συσσωρεύονται λάθη στον εγκέφαλο τηρεί τους όρους για EURO 3, EURO 4, EURO 5, EURO 6